Future Friendly Media - Wou Kwadraat Fair management

Mensen maken leven waardevol

Moderne marketing draait rond ‘adaptive’, ‘native’ en cross-mediale campagnes. De context waarbinnen je producten positioneert, bepaalt in belangrijke mate de effectiviteit. Sluit die context goed aan bij het product en de lifestyle van de lezer of bezoeker, dan neemt de effectiviteit van een campagne toe. Voor de groep ‘green creatives’ en ‘early adopters’ is het vinden van de juiste context in combinatie met een voldoende omvang erg lastig.

Future Friendly Media brengt daar vanaf 1 augustus 2014 verandering in. Op initiatief van Wouen de Bewuste Leesmap werken 13 uitgevers samen in het aanbod van hun tijdschriften, sociale media, websites en nieuwsfeeds om zo voor de grotere adverteerders en campagnes een groene, bewuste en doordachte context te combineren met een relatief groot bereik. The Optimist, Spiegelbeeld, Vruch

tbare Aarde, Educare, Genoeg, Boeddha Magazine, Inzicht, Change, Volzin, Tijdschrift voor Yoga, Paravisie, Bewustzijn Magazine en Salt zijn nu aangesloten. Met een primair bereik in print van 155.000-160.000, een secundair (meelezers) bereik van bijna 500.000 en een digitaal bereik van ca 750.000 is Future Friendly Media een initiatief dat in dit segment context en kwantiteit bij elkaar brengt.

De exploitatie van Future Friendly Media is in handen van Wou2 Future Friendly Media voegt daadwerkelijk iets nieuws toe. De synergie die het coöperatief  weet te bereiken is heel bijzonder. Het biedt een groot en kwalitatief hoogwaardig platform voor een brede variëteit aan future friendly producten. Dat kan crossmediaal, in print, web en social media.

Niet alle producten geschikt

De context die aansluit bij de bewuste doelgroep heeft overigens ook als consequentie dat niet alle producten en campagnes via Future Friendly Media hun weg naar de klant zullen vinden. Sluit het product van de adverteerder niet aan bij de context dan is een samenwerking helaas niet mogelijk. Een evident voorbeeld is de electrische auto die kan wel, maar de fastfood keten die een nieuw ijsje lanceert is een lastig verhaal. De context werkt in die zin twee kanten op.

Een groot voordeel van het opzetten van een marketing campagne via Future Friendly Media is het ene loket. Dertien bladen, websites, nieuwsbrieven… Als je niet oppast ben je zo weken aan het overleggen en onderhandelen. Daarna volgt een heel schema van formaten en deadlines, bewijsexemplaren en de administratieve afhandeling. Kortom, een heel circus. Future Friendly Media neemt dat hele circus uit handen van de media bureaus. Dus geen zorgen over de verschillende formaten en deadlines en één factuur.

 

Future Friendly Media creeërt een klassieke win-win situatie. Voor de media omdat zij producten die heel goed aansluiten bij de lezersgroepen ook daadwerkelijk onder hun aandacht kunnen brengen. Voor de adverteerders omdat Future Friendly Media een context kan bieden die ze ook nog eens uitermate efficiënt bedient.

Interesse? Download hier de Tariefkaart van Future Friendly Media of neem contact op met Elisabeth ter Borg.

 

 

Social Media

Uitgelicht

Gimme Shelter

In de zomer van 2015 maken 3 forten van de Nieuwe Hollandse Waterlinie een ware metamorfose door. Van Militair Erfgoed naar Hedendaagse Kunstmanifestatie. Gimme Shelter is een Kunstproject geïnspireerd op de ontwikkeling van de JSF. Met zijn oorsprong in de jaren bouwt de vliegtuig- en wapenindustrie aan dit state-of-the-art Air-to-Air en Air-to-Surface Combat Systeem. Terwijl in de werkelijkheid de drones de onbemande oorlogsvoering naar een hoger plan brengen, zal de JSF de komende jaren vol geladen met militair geschut en manschappen het luchtruim kiezen. Elisabeth ter Borg van Wouis mede initiator  van dit project.

 

 

Voor meer info over dit project kijk je Hedendaagse Kunst Projecten en Manifestaties